Bloggintresserade

lördag 31 december 2016

Gott Nytt År !!!

Hej alla vänner!

Då är det snart slut på 2016.
Lite så där vemodigt som vanligt. 
Ingen vet vad det nya året har med sig. 
Önska kan man ju göra.




Jag hoppas på många fina stunder med vänner och familj.
Härliga dagar på kolonin.
En skön och behaglig sommar.
Många fina minnen att bevara.
Att alla ska var vänner och inga nya krig ska bryta ut.
 



Jag har valt ett lite annorlunda nyårs fyrverkeri den här gången.


En av de fina dagarna med kyla och frost var jag ute med kameran

Det är roligt att få göra det vanliga lite annorlunda.

Något som jag också tror att 2017 kan vara. 



En stor önskan till er alla har jag. 
Ett gott slut på 2016
 och en bra början på 2017 som ska vara hela året ut.
Kram Meta

10 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Så fina fyrverkeribilder! Gott Nytt År önskar jag dig också!

Kramar från Eva-Mari

Maribel sa...

Tack detsamma Meta.
Ett riktigt Gott Nytt År!
/Marika

Halmhatt och mamelucker sa...

Finaste fyrverkeriet! Önskar Dig ett gott slut och ett fint 2017.
Kram Annika

Cat sa...

Gott nytt år. Kram, Catarina

Inger Marie sa...

Godt nytt år!
Takk for et hyggelig bloggår. Vi gleder oss til en ny utesesong...snart:)

BP sa...

Gillar ditt nyårsfyrverkeri skarpt! Tack för det!
Önskar dig att ditt 2017 blir precis som du vill ha det och att dina önskningar uppfylls!

Vill också passa på att tacka dig för alla fina kommentarer under 2016.

Anne sa...

Ønsker deg et GODT NYTTÅR !
Takk for et fint bloggeår !
Klem Anne

Felix sa...

Så vackra frostiga "fyrverkeribilder"! Önskar er ett riktigt Gott Nytt År på kolonin!
Nyårshälsningar
Elisabet

LINDA sa...

Gott nytt år! Hoppas att du har haft en superfin dag!

Solsken
//Linda

Erikslundsliv sa...

Känner både oro och förväntan inför 2017.
Hoppas på att allt blir bra och att vi får ett fint år med många roligheter.
Så fina bilder på det frostiga fyrverkeriet i naturen!
God fortsättning Meta!
Kram, Ann