Bloggintresserade

fredag 23 december 2016

God Jul

Hej alla vänner.!

Jaha då var det jul igen då. Snart har ett år gått och det har skrivits mycket här på bloggen om det ena och andra.
Jag vill Tacka alla får det ni skriver i era kommentarer det gör mig så glad och lusten att fortsätta skriva ökar för varje gång. 
Att ha" anonyma" vänner som ser och tänker annorlunda än jag, gör att många saker och funderingar "rätar" ut sig av sig själv. Det är jag också glad för.
Så Tack goa vänner.
Nu tar jag Jul hos dotter med familj vi ses efter helgerna igen. 
 Kanske lägger jag ut nåt på Instagram under tiden. Kika in får ni se.

Jag önskar er alla en härlig, varm och fin Jul
Kram Meta

13 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Önskar dig detsamma! Ha en fin helg tillsammans hos din dotter!

Julkramar från Eva-Mari

Inger sa...

Önskar dig en riktigt god jul!
Inger

Cat sa...

Ha en underbar och avkopplande jul kära Meta. Kram, Catarina

Malin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Inger Marie sa...

God jul til deg:)
Takk for et hyggelig bloggår!

Malin sa...

En God Jul till dig med!
Malin

Isas Trädgård sa...

Önskar dig också en härlig, varm och fin JUL !
Tack snälla för alla kommentarer under året hos mig !
Kram/Isa

Maribel sa...

En riktigt God Jul!
/Marika

BP sa...

Önskar dig också en riktigt fin julhelg hos dottern. Visst var det i Tyresö hon bodde!?
Å visst är det roligt med ärlig respons på inläggen man gör. Lika skoj varje gång att läsa relevanta kommentarer också. Man behöver inte ha samma smak/åsikter. Alla är vi ju olika. Det är ju det som berikar - tycker jag. Kram!

Halmhatt och mamelucker sa...

Önskar Dig en riktigt fin jul Meta.
Kram Annika

ullie sa...

Det va nära att jag fick jobba lite i morgon men skönt det löste sej . så nu ska jag mysa med familjen o hoppas inte bli inkallad förrän på torsd som ja blivit nu men men långt dit ändå stor jul kram o ha nu så mysig jul hos dottern kram kram

Erikslundsliv sa...

God jul fina Meta! Hälsa familjen!
Kram, Ann

HWIT BLOGG sa...

Önskar dig den bästa av jular!
Kram från Titti