Bloggintresserade

fredag 13 februari 2015

Blommig fredag

Hej alla vänner!


Ibland går det lite för fort när jag ska iväg någonstans. Då glömmer jag alltid något.
Så var det denna gången. Jag har glömt strömkabeln till min dator hemma. Visst finns det datorer där jag är men inte mina bilder då.
Det här får bli min representation av dagens tema Love
Jag älskar ju rosor så det passar bra.
Hjärtat är gjort till barnbarnet E. älskade farfar som vi begravde i går.


Mitt bidrag från mig denna veckan till Blommig fredag.
Önskar er alla en fin och härlig helg, Det här kommer att bli Alla hjärtans hälsningen på lördag. Ni som inte ser mitt inlägg då kan ta till er av detta
På återseende nästa vecka när jag kommer hem till sladden.
Kram Meta

17 kommentarer:

Maribel sa...

En stor kram Meta, underbar bukett.

Carita och Bertel sa...

En underbar kärleksbukett. Ha en skön helg. Carita

Solstrimmor sa...

Så vackert!

Önskar dig en hjärtlig och skön helg!
Kramar från Eva-Mari

Lotta sa...

Vilket fint avsked med hjärtat! Hoppas du får en skön helg. Kram Lotta

Gunilla sa...

Jag älskar också rosor!

Tack för ditt besök och dina rader hos mig!
Stenen har vi själva plockat från naturen. Känns värdefullt!

Kram Gunilla

Marit sa...

Nydelig bukett med roser! De er vel selve symbolet på kjærlighet :)

Klem, Marit

lavendia sa...

Fint och passande. / britt

Cat sa...

Härlig bukett.
Ha de gott. Kram, Catarina

Leena sa...

Underbart vackert hjärta. Verkligen jättefint och så passande. Ha en fin helg! /Leena

Helena sa...

Hej hej!
I morgon måste jag hem på direkten då vi ska hämta brorsdottern som ska vara hos oss några dagar. Men det vore verkligen jättekul att ses! Jag vill gärna bjuda dig på gofika i Sigges Bodega i vår eller sommar när det passar dig helt enkelt :)
KRAM från mig!

Anette i Torsåker sa...

Vackert och jobbigt.
/Anette

Louise sa...

1det gick ju bra utan dina bilder och fotot var fint även om anledningen var sorglig. Ha en fin helg.

kram louise

Hajan sa...

Det var en vacker bukett i form av ett hjärta.
Så fint och rart.

Katarina www.engronsida.blogspot.com sa...

Så är det... vackra och kärleksfulla blommor i såväl glädje som sorg.
Allt gott!
/Katarina

Millas Trädgård sa...

Så fin bukett!
Ha en fin helg! Milla

Carina sa...

Vilken härligt, kaerlig bukett :)

Kram, Carina

Sofie sa...

Jättefin bukett! Önskar dig en bra vecka :)
Varma hälsningar,
Sofie