Bloggintresserade

fredag 13 februari 2015

Alla hjärtans dag.

Hej alla mina vänner i när och fjärran!


På Alla hjärtans dag skickar jag er alla en riktigt Må bra hälsning från mig!
Med det här hjärtat vill jag också tacka för alla fina kommentarer jag får!
Alla nya följare som kommer till mig från hela världen
önskar jag välkommen!
Det är ni som gör det så roligt att dela med mig en del av det som händer hos mig.
Vad vore Bloggen utan er? inget kul alls.

Ha en riktigt skön, solig och lycklig alla hjärtns dag.
Kramar från Meta

11 kommentarer:

Hajan sa...

precis så tänker jag, när jag tittat flera ggr och inte någon har kommenterat.
Har jun inte så mycket att berätta själv, men läser allt och kommenterar hos er..
Det har varit så spännande med ditt växthus. En trevlig helg nu
önskar Hajan

Erikslundsliv sa...

Tack Meta för alla fina bilder och tack för att du fick mig att själv börja blogga! Det var ju något jag funderat på men inte kommit igång med innan vi pratade om det på salongen. Hoppas att du får en trevlig Alla Hjärtans Dag!
Kram, Ann

Mejrams! sa...

Tack själv Meta för allt du delar med dig! Önskar dig fin dag! Kram Merja

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är vi som ska tacka som får följa dig och allt roligt som händer på kolonin.
Kramar på Alla hjärtans dag/AM

Inger Marie sa...

Nydelige roser!
Ønsker deg en fin helg:))

Annika Christensen sa...

Ja det är verkligen kul att blogga och alla fina kommentarer man får värmer gott. Fin bukett.
Kram på dig
Annika

Snäckskalsdalen. sa...

Oh, vilken underbar bukett! Tack! Och ja, visst är det härligt i den här snälla bloggvärlden.
Ha en fortsatt fin dag.
Agneta kram

Veronica sa...

Visst är det så att läsarna är fullkomligt absolut de viktigaste i bloggvärlden. Man blir så galet glad för kommentarerna :)

Men jag skulle nog fortsätta att blogga även faste jag inte fick en enda för jag gillar att skriva så mycket och får möjlighet att sätta mina tankar på pränt :)

Ha en härlig lördagskväll !

Kram

LINDA sa...

Vilken fin bukett. Väldigt fin nyans på rosorna.

Stor kram tillbaka!!!
Kram
//Linda

Här är gudagott att vara ! sa...

Kikar in här några dagar efter ♥- dagen, och vill säja samma sak till dej; Tack för alla inspirerande inlägg och vackra foton som du bjuder oss på !
- Synd att du inte har en "doftblogg ". så man kunde njuta av alla underbara dofter från dom vackra blommorna ;)
Ha en fin vecka och sköt om dej !
Kram / Anneli

Högagärde sa...

Tack själv Meta. Vad vore bloggen utan dig.

Ha det gott
Elisabeth