Bloggintresserade

söndag 4 maj 2014

Intensiv helg

Hej mina vänner!

Här har det varit fullt upp denna helgen. Även om jag inte har gjort så mycket produktivt men jag har varit med. Det är nog så jobbigt.

Ett femårskalas har vi hunnit med i Stockholm. Det var så mycket gott fika att magen stod i alla hörn den tänkas kan.
 
 Temat för det här kalaset var skogen.

I den här tårtstubben bor det många små troll.





Presenter var det många som vanligt.  I det här paketet är det en cykelhjälm.

 Det skall i alla fall bli en sparkcyckel .Pappa och farbror hjälper till och de fick ihop den så 5-åringen kunde åka på den.



Att de bara har så mycket energi kvar efter ett så livat kalas.
Rocka rockring är kul och duktig är hon med.


När kvällen kom bar det av hemåt till Jönköping igen.
Så här vacker var himlen på väg ut ur Stockholm.



Nu är det snart en ny vecka igen och jag önskar er alla en härlig och inte allt för kall sådan
Kram Meta

6 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vad roligt med kalas och oj så mycket fint (läs: gott) det fanns på det bordet. Kanske skulle man skaffa en rockring för att få till figuren=) Vilken vacker himmel, det ser nästan ut som det brinner.
Ha en fin ny vecka!
Kram,
Regina

Katta sa...

Vilken gullig kalasdekoration! Gillar verkligen bilden på tjejen med rockringen, underbar! Tänk jag tog nästan en likadan bild på molnen i lördags jag med :) Ha en bra vecka, kram Katta

Anonym sa...

Vilket härligt födelsedagsbord. Ser mycket inbjudande ut. Rockring, vad härligt. Har inte gjort det på länge, men brukade var bra på det , d v s förr i tiden.

lavendia sa...

Vad mysigt att vara med på femårskalas.
Tänk vad man kund rocka med ring för många år sedan. Nu ramlar den bara ner. Och jag som inte kunde fatta då - att inte min mamma kunde. Det var ju så lätt.

Anonym sa...

Det var ett kalasbord som heter duga! :) Vilken häftig bild på Stockholmshimlen. Ser verkligen ut som om den brinner.
Hälsar,
Anna-Karin

Rost och rädisor sa...

Så kul med kalas och bordet är verkligen en fest för ögat.

Ha det fint
/Anette