Bloggintresserade

måndag 18 november 2013

En orange sol.

Hej alla vänner där ute!

Ibland behövs det inte så mycket för att jag skall se lite gladare på tillvaron.
Jag har en massa värk som jag inte vet vad det är och vad jag skall göra åt.
 


Nu har jag besökt min läkare, fick väl inte så där bra vibbar om vad det är. Jag skall i alla fall få en rönken och träffa sjukgymnast, alltid en början.

















När jag kom ut möttes jag av dessa fina solar, ringblommor som lever än fast det är mitten av november.
Visst de är lite tilltufsade men de klarar av att uppmuntra mig, med sin glada färg, och att man inte ska ge upp .

Önskar er alla en fin vecka
Kram Meta

4 kommentarer:

"Hemmet är min vrå" sa...

Hoppas du blir bättre snart. Tänk när det blir sommar igen, så skönt. Men vi får vänta lite. Ha en fin kväll. Kram Mimmi

LINDA sa...

Så jobbigt med värk. Hoppas det går över av sig själv. Härligt med färgklickar så här i november!

Solsken
//Linda

Little Wandering Wren sa...

Nothing like some bright cheery flowers to make you feel better after a visit to the Drs, hope your pain is better soon.
I love Google Translate!
Wren x

Lea sa...

Beautiful flowers!
Very cheerful to see as we head into colder weather.
Lea