Bloggintresserade

måndag 28 oktober 2013

Nu är det dags!

Hej alla fina vänner där ute!!

Jag har varit dålig på att Tacka för alla fina kommentarer jag fått på sista tiden.
Eller att hälsa mina nya följare välkommen.




Jag hoppas att ni känner er välkommen och att jag kan inspirera er lite eller ge er en skön stund med mina inlägg.
 




 
 Tack för alla fina kommentarer jag får. De värmer och ger mig ny inspiration att fortsätta dokumentera med min kamera och göra nya inlägg.





Den sista rosen från kolonin skickar jag till er, från en regnig koloni.




 



Nu är det nog snart vinter och då stänger jag min koloni. 



Körsbärsbenveden med sina kala grenar och hängen och den vita finska rosens fina blad. Det är nog de sista i blomväg från kolonin för denna säsongen.

 


Under vinterhalvåret kommer här att vara en massa annat. 
Om blommor, vad jag gör och kanske lite drömmar också.








Önskar er alla var du än är i världen en härlig vecka!
Kram Meta

7 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Tack själv för dina fina inlägg och kommentarer! Jättefina gravdekorationer du gjort, det är ju dags nu. Hoppas din dag blir fortsatt fin.

Kramar från Eva-Mari

Unknown sa...

Hei på deg.
Nydelig rose og så flott tre som blomstrer på bar kvist nå i oktober, den har jeg ikke sett maken til.

Det er bestandig hyggelig å titte innom deg og din blogg med fine bilder og hyggelige ord.

Ha en strålende dag du også, klem fra Marit.

Vardag och flärd sa...

Jag tycker om din blogg, fina inlägg!
Här ser jag att du har körbärsbenveden, den är så vacker! Jag har nu sått mina frön men undrar om det blir nåt av dem. Annars får jag tigga ett skott av dig.
Ha det fint!
Kramar Eva

Annemor sa...

Takk for blomster og takk for ord.
Så fint du finnes, på vår jord.
Mormorklem :)

Vardag och flärd sa...

Svar; Ja, du får gärna spara ett skott åt mig! Hur går vi tillväga, skickar du i höst eller till våren? Jag betalar givetvis! Tack, snälla du!
Kram Eva

Unknown sa...

Tack för att du tittade in hos mig! Det är skoj att hitta nya vänner på bloggen. Du har en trevlig blogg med vackra bilder. Du är duktig på att göra dekorationer. Ha det gott!
Kram

TittisTrädgård sa...

Visst känns det lite vemodigt att säga godnatt till trädgården, men tiden går ju så fort. Snart är det dags för frökataloger och annat skoj och vips så är det vår! Körsbärsbenved är något jag funderar på att skaffa, de små hängena är ju så läckra! Ha det så gott!/ Kram Titti