Bloggintresserade

måndag 30 september 2013

Ny vecka, ledig dag

Hej alla vänner!

Då var det en ny vecka som börjar med en ledig dag. Lite molnigt än, väntar på solen för den ska komma har de lovat.


Det blev en tur till kolonin, behövde fylla på lite material till kransar och vattna pelargonerna på verandan.
De får nog stå där ett tag till innan de åker ner i påsar och undan för vintern.




På morgonen fixade jag lite på balkongen.

Jag har en gammal vävpall efter min mamma, den skall nog få flytta till växthuset i sommar.
Just nu står den på min balkong.












Jag gillar att pynta på den efter årstiden


 Kransen med rönnbär har fått en kruka med prydnadskål i mitten och ligger på en rostig järnkruka.



 Några betong äpplen och ett fat har fått några roliga pumpor som prydnad.
Jag är ju svag för rost och betong som ni ser. .




Det blev en krans till min ytterdörr också.


Ha en fin vecka
Kram Meta

4 kommentarer:

samson sa...

Vilken fin krans du har gjort
ja nu är det hög tid att ta in växterna
ha det så bra
maggan

Unknown sa...

Så flott høstpynt og kransen er nydelig, du er flink og kreativ med de små fine detaljene.

God ny uke til deg også.

Cat sa...

Så fina kransar du gör, blir riktigt sugen på att testa själv.
Ha de gott. Kram, Catarina

hagen vår sa...

Hei! Nydelig krans du har laget. Det der må jeg prøve meg på. Ha det godt! Anne