Bloggintresserade

onsdag 4 september 2013

Glad idag

Hej mina vänner som kikar in här!

 



Med risk för att det känns tjatigt så visar jag en bild från vårt jobb med att färdigställa för växthuset.
Vi har lagt plattor runt ramen ikväll.








Några blommor fick följa med hem till lägenheten i kväll.
Den här "Baselle Alba" har ju egentligen gröna blad men nu när den stått ute i sommar har bladen blivit vinröda 

 



Se sån massa blommor det har kommit.De är ju bara för söta. När de blir svarta kan man sätta dom och få nya plantor.






Min stampelargon har också fått följa med hem. den har vuxit en hel del i sommar. Det är kul för jag har länge önskat mig en. Nu hoppas jag att den överlever vintern i lägenheten.




Det var allt för idag
Ha en fin resterande vecka.
Kram Meta

Inga kommentarer: