Bloggintresserade

lördag 20 juli 2013

Torsdag kväll.

Hej mina fina vänner!

Vilken härlig kväll vi hade torsdags, visserligen blåste det en del men jag satt ute till 11 utan att frysa och det är jag inte van vid


Mumsande på hallon från egen buske och lite köpta blåbär,försökte jag få ordning på alla inställningar och hantering av min nya dator.
Oj vad mycket det är att leta reda på som jag är van att ha. Tex. att redigera bilder och till och med texten på inläggen är ändrad, det förstår jag inte för den ligger ju på nätet och inte på datorn.







Nu är en del fixat men texten får jag ingen ordning på.

Nu ger jag upp för den här gången

Ha nu en härlig lördagskväll. 
Det är ju Margareta idag,Här har det ätits tårta.Nu har jag fixat texten också


Kram till er alla från Meta

Inga kommentarer: