Bloggintresserade

torsdag 25 juli 2013

Tapeter.



 Hej mina vänner!


Idag skall ni få se lite bilder från en nyvunnen väninna som har tapetserat sitt rum i en pytteliten stuga.

Hon rev ner det mesta, men jag hann med att ta lite bilder på de olika lagren,



Det här är det understa lagret.
Nåt liknande fanns i mitt hem minns jag från det jag var väldigt liten, har sett bilder på det.









Nästa lager var denna med blommor på rad. söt på en koloni. kan jag tycka.









Lager nummer tre var denna illgröna med stora blommor och blad.





Den yttersta hann jag inte med att fota, Det var en grönbrun sak med stora ljusa fläckar efter det som suttit på väggarna.

Nu är väggarna vita och rummet ser mycket större ut än tidigare.
Nu undrar jag vad som döljer sig under mina tapeter???? det får jag veta när jag river huset.

Lite koloni historia från mig idag. När regnet öser ner Toppen!!!!
Ha en fin dag imorgon
Kram Meta

2 kommentarer:

Inger Marie sa...

Så spennende og finne tidligere tiders historie under tapetlagene!
Fint du deler historien:)
Nyt sommerdagene:))

Inger sa...

Regn, är det möjligt, här har vi bara sol sol sol!
Kram