Bloggintresserade

torsdag 4 juli 2013

Målat.



Hej alla fina vänner!


På kolonin har vi haft 2 elever som feriejobbat hos oss i tre veckor.

En av tjejerna är duktig på att fixa hemsidor. Det har varit en av hennes uppgifter att starta upp vår hemsida
Tokarps koloni   Den är ju inte helt färdig men gå gärna in och kolla.

De har gjort lite andra saker också. Målat lillstugan och föreningslokalen och lite möbler till paviljongen



De har varit så duktiga och roligt att ha dom hos oss.


På min lilla tomt har det målats med. Det är min planteringsbänk som mannen gjort den har nu blivit svart och flyttats till ett nytt ställe, varför får ni se sen.



Ha en fin fredag! 
Oj det har gått en hel vecka på min semester så fort det går.

Kram Meta

1 kommentar:

Hajan sa...

hejsan hittade hit när jag skulle
blogga, så intressant. Jag tycker det är underbart med dessa
kolonigårdar.
Det är så mysigt att gå omkring och titta där.
Gick in och kollade på hela ert område, det är många hus.
Lycka till