Bloggintresserade

måndag 1 juli 2013

Lite pyssel.

Hej alla fina vänner!

Idag har det pysslats lite här med mitt barnbarn, hon har gjort 2 burkar med lammöron.



När jag hade rensat bort lite av lammörons blommorna kom jag på att vi skulle pyssla lite med det men vad, har inte så mycket pysselgrejer här än för det är ju nu jag gått på semester.




 
E fick stryka klister på bladen och sen hjälptes vi åt att sätta fast dom på en plåtburk. den skall hon ha sina spara grejor i när hon far hem.







Se så fin den blev.






Jag har många ställen med lammöron. brukar göra en hel del grejor under sommaren, så det går åt. Jag använder det också som grund i blomuppsatser jag gör under sommaren
I år ska det bli några julkulor har jag tänkt mig och nåt mer kanske.

Ha en fin sommartisdag
Kram Meta

1 kommentar:

Unknown sa...

Fascinating!! Boom & Gary of the Vermilon River, Canada.