Bloggintresserade

lördag 20 juli 2013

Härligt!

Hej alla trogna fina vänner som kikar in här!

Nu äntligen verkar det som att datorn och jag är vänner. Det tog lång tid att få allt på sin plats. Nu är jag så glad för att allt funkar och jag kan kolla mail, skriva inlägg och kolla in till er bloggare.
Idag har jag ju firat Margareta lite grann. En kolonivän var här och vi åt lite plockmat  på uteplatsen. 
 




Det var så härligt, en sån kväll som man bara längtar efter. 



 




Jag tände lite ljus här och där och vi satt ute till 23. Nu hoppas jag bara att det blir många så här härliga kvällar till.








Här har stenläggningen nästan blivit färdig.
Det är bara sanden mellan plattorna som fattas.


Visa lite bättre bilder en annan dag.

Ha en fin sommarsöndag
Kram Meta

1 kommentar:

Unknown sa...

Härligt med varma kvällar. Fina foton.