Bloggintresserade

onsdag 24 juli 2013

Besök!

 Hej alla fina vänner!

Idag har jag haft besök av en tidigare arbetskamrat och hennes dotter.
Hos Jessika som har bloggen Änglarum 
Har jag vunnit en fin vinst och hon kom till mig med den idag

  


Härlig handduk med recept och former till.Servetter att torka sig om munnen med. Tack Jessika.                              


Jessika hade sim mamma med som är en tidigare kollega till mig.
Hon har bloggen Agnes och Vendela
 


Jag bjöd på krusbär och hallon smulpaj och vaniljvisp. Det passade bra i den sköna eftermiddagssolen.


Vi har som alltid en trevlig stund.
Tack för att ni kom 


Önskar alla en fortsatt fin vecka.
Kram Meta

7 kommentarer:

Veronica sa...

Riktigt sommar-mums!
Ser hur gott ut som helst...

Härligt sommarfika :)

Må gott!



Agnes och Vendela sa...

Tack för en trevlig em/kv på din underbara koloni,en fröjd för själen o alla sinnen! Kram Agneta :-)

Agnes och Vendela sa...

Tack för en trevlig em/kv på din underbara koloni,en fröjd för själen o alla sinnen! Kram Agneta :-)

Änglarum sa...

Instämmer med mamma hjärtligt tack <3 ha en fin forts på sommaren kram Jessica

Katta sa...

Grattis till vinsten! Låter som du bjöd på en riktigt god paj med nu blev jag lite sugen på att baka här med :) Kram Katta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till jättefin somrig vinst.
Och extra roligt att du fick den av bloggerskan över en fika. Ser så mysigt ut.
Kramar
AnnaMaria

Katta sa...

Tyvärr vet jag inte vad rosen heter, den växer i en rabatt nära oss men det finns ingen man kan fråga där och jag undrar själv med :) Kram