Bloggintresserade

torsdag 28 mars 2013

Glad Påsk.

Hej alla fina på bloggen!

Jag vill önska er alla en härlig Påsk. Mycket god mat fint väder och en härlig ledighet.












Mitt årstidskåp har fått lite Påskiga saker nu



Skåpet till äggen iköket där har några fint målade ägg hamnat.








 Med den här påskgula rosen
vill hälsa min nya följare goncalvesx 
Välkommen!


Och tacka för alla fina kommentarer som gör mig sååå Glad.
Tack vare er så har jag inspiration att fortsätta.

Glada PÅSK Kramar 
Från Meta 

4 kommentarer:

Änglarum sa...

Så fint du Påskat.. det lilla skåpet med hönsnät var ju för sött! Glad påsk önskar jag dig ♥ kram Jessica

Gunilla sa...

Vilka fina påskdekorationer du har.

Önskar dig en riktigt härlig Påsk

Kram

OF SPRING AND SUMMER sa...

Kul med alla dina höns och kycklingar du har som du ställt ut i ditt skåp!
Glad Påsk!
Ingrid

Kristinas oas sa...

Önskar dig en riktigt fin påskhelg! Kram Kristina