Bloggintresserade

söndag 9 september 2012

Blommor som flyttar hem till stan.

 Nu känns det verkligen som att det börjar närma sig hösten och det är ju september månad med, den första höstmånaden.
Mina två olivträd har fått en ny plats på balkongen tills det blir för kallt att ha dom ute.


Alla pelargoner stora som små är snart hemma i stan också. När de kom till balkongen där solen värmer lite mer än ute, började några av dom att blomma, det var kul eftersom jag inte vet riktigt vad alla har för färg på blommorna, ni vet skott tjuven,

Det känns lite tomt när jag kommer till kolonin. Eftersom jag inte är där lika mycket nu så mår mina blommor i krukor bättre på balkongen där jag kan pyssla med dom.
Det fick bli en liten höstbalja på trappen istället.

 Höstkramar från 
Meta


Inga kommentarer: