Bloggintresserade

söndag 11 mars 2012

Bok




Det blir en kort rapport från sjuksängen till idag!


Det är tur att jag inte behöver prata med sidorna i boken, då hade jag inte kunnat läsa den, får nämligen en sån väldig hosta när jag pratar
Nu har jag läst och studerat var mm. i boken. Ni kanske ser att det sitter postit lappar i sidan, det är märken för vilka tulpaner jag skulle vilja ha på min koloni, det finns ju hur mycket som helst. Rapport kommer i höst av vad jag får tag på,tyvärr finns ju inte allt ute i alla butiker. Som tur är finns ju nätet får leta där.


Det är en mycket bra bok att läsa rekommenderas till alla även om man ingen trädgård har. Idag finns det ju tulpaner av alla konstiga varianter att köpa i blomsterbutiken nu på våren.
Den mest annorlunda jag fått tag på var piontulpan i mökt rött. OTROLIGT vacker Har ingen bild just nu.


Host, host på er!
Meta

Inga kommentarer: